Per fi me'n vaig!

Carles Sans


Propera sessió el 14 de desembre
  • Inici | 18:00
    Dura | 1 h 30 min.
  • Carrer Tarragona, 32
    Teatre Municipal

En escena el 14 de desembre

Després de l’èxit de Per fi sol!, el primer espectacle en solitari de Carles Sans, els seguidors de Tricicle tenen ara una nova oportunitat de gaudir del seu humor inconfusible amb PER FI ME’N VAIG!, l’espectacle amb què s’acomiadarà dels escenaris.

Sí en el meu primer espectacle Per Fi Sol!, van venir 150.000 espectadors a veure’m, i tots van riure entre quatre i cinc vegades per minut, en PER FI ME’N VAIG!, el nou espectacle que estic preparant, m’he proposat el repte de superar-ho explicant històries quotidianes, particularitats de la meva vida diària, impressions sobre les petites coses que, des de la meva pròpia manera de veure-les, les he transformat en històries hilarants i plenes de tendresa amb les quals pretenc que el públic rigui el doble que en l’espectacle anterior

I per què PER FI ME’N VAIG!?. Perquè per prescripció pròpia he decidit que potser no seria mala idea canviar els escenaris per una hamaca enfront del mar, a l’espera que un clam popular demani el meu retorn immediat als escenaris… Però per si això no passa, jo no em perdria aquest nou espectacle, l’objectiu principal del qual continua sent el mateix des que vaig començar fa quaranta-cinc anys: fer riure a tots els que vinguin a veure’l i que, en a l’anterior, van sortir del teatre amb ganes de tornar a passar-s’ho bé.

 

Les entrades es posaran a la venda el dia 15 de juliol a les 17:00 de forma presencial a l'auditori municipal o a través del web del teatre.

diumenge
14
de desembre

18:00 | 1 h 30 min.

Per fi me'n vaig!

Teatre Municipal | Carrer Tarragona, 32,